Известие

Collapse
No announcement yet.

след 4000 саглъхва леко

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • след 4000 саглъхва леко

    Здравейте пичове. Днес ми се появи следния проблем - заредих и като тръгнах осетих едно заглъхване след 4000об. - леко такова - ама повече от 140 само изнанадолно вече вдига .
    Дали проблема е в бензна, ма па 100 октана и спожих - както винаги.
    Дали филтър (бензинов) се е запушил? Или пък дебитомер се нешто пре.....а?
    Кажете, ако нешто сте се борили с тия проблеми.
    156 - 1.8ts

  • #2
    прилича на дебитомер а тези коли нямат горивен филтър.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Novachev
      прилича на дебитомер а тези коли нямат горивен филтър.
      Добре бе. Не може да няма горивен филтър. В самата помпа трябва да има. Ако няма, то до сега инжекторите ни да са запушени.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        На финната мрежа филтър ли и викаш
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #5
          Не, аз не зная какво има.

          А малко извънтемата. Не може ли да се добави филтър по бензинопровода?
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            може даже съм виждал колеги дето са слагали даже от тези евтините прозрачните с жълт филтър вътре. Явно обаче инженерите от Бош са решили че не е нужно да има филтър не мога да ти обесня защо.
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #7
              На мен също ми прилича като на филтър. Е сега я пържих като откачен и останових, че не всеки път заглъхва - по някога от 4000 нагоре, понякога от 4500 от 5000 понякога изощо . А са кво ли мое да е?!?!?
              156 - 1.8ts

              Comment


              • #8
                здр

                дебеломер
                Алфа Ромео 156 2.0 T.S!!!

                Comment


                • #9
                  Е са го проверяваха - "дебеломера" ма си е наред. Нещо др. е ма маисторите в бош не мое да гохванат.
                  Забелязах нещо друго - ако подавам плавно газ - не заглъхва, но като сам с педала до метала започват тия номера. Ако подавам газ плавно - нема проблеми - 180 - 200 без много зор!
                  156 - 1.8ts

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от oem
                    Първоначално публикувано от Novachev
                    прилича на дебитомер а тези коли нямат горивен филтър.
                    Добре бе. Не може да няма горивен филтър. В самата помпа трябва да има. Ако няма, то до сега инжекторите ни да са запушени.
                    Няма филтър и е абсолютно ненужен-поне така пише в "дебелите книги".
                    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                    Нагоре по стълбата, която води надолу
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Свещи, кабели?
                      Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                      EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                      EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                      Comment


                      • #12
                        Аааа да това може да е!!! Свещите са си ми зле и кабел един беше малко протрит . А как да проверя лулите под бобинките?
                        А и да питам от къде взимате кабели? На мен ми предлагат само комплекти от по 200 лв. - единични бройки няма ли?
                        156 - 1.8ts

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от pecata
                          Аааа да това може да е!!! Свещите са си ми зле и кабел един беше малко протрит . А как да проверя лулите под бобинките?
                          А и да питам от къде взимате кабели? На мен ми предлагат само комплекти от по 200 лв. - единични бройки няма ли?
                          Има във всеки магазин на Бош само че нямат налични и ще чакаш доставка за около 20 дни лулата е към 20 лв а кабела 25.
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Novachev
                            Първоначално публикувано от pecata
                            Аааа да това може да е!!! Свещите са си ми зле и кабел един беше малко протрит . А как да проверя лулите под бобинките?
                            А и да питам от къде взимате кабели? На мен ми предлагат само комплекти от по 200 лв. - единични бройки няма ли?
                            Има във всеки магазин на Бош само че нямат налични и ще чакаш доставка за около 20 дни лулата е към 20 лв а кабела 25.
                            Във Ванто Трейд смених веднага тия работи.
                            Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                            Нагоре по стълбата, която води надолу
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Изпържи я на 3-та до прекъсвач. Аз моя дебитомер така го хванах. В критични режими ми записа грешка и дебитомера и сондата и ми светна лампата на инжекциона
                              Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                              Comment

                              Working...
                              X